SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Thursday, June 7, 2012

Kepala Tak Stabil...Order Lak Semakin Menjadi2

Sejak dua menjak ni cuaca kat luar sangat2 panas....menyucuk2 rasa bahang mentari tu....dok lam aircond pun tak rasa sejuk sgt dek bahang yg sangat2 hebat skg neh.....kalau dok lam kete pun mmg bermandikan peluh jer....fuhhsss....disebabkan cuaca yg agak tak stabil sekarang mennyebabkan lepas sorang2 tak sihat....memula Alif demam...beserta dengan cirit lak tu.....pastu 2 malam lepas aku lak diserang pening yang melampau....serius aku tak pernah rasa pening sehebat itu.....rasa berputar ligat satu rumah....hingga membuatkan aku muntah.....tapi aku bukan mabuk sebab ngandung yer....walaupun sdg mencuba tapi lum lekat2 juga...huhu

Sekarang ni pula order kek dari kengkawan makin menjadi2....terpaksa la aku gagahkan buat juga untuk tidak menghampakan harapan orang....kekadang terpaksa dihampakan juga atau ditunda sebab kudrat aku hanya mampu membakar maksima 4 ketul kek je satu malam.....tu pun kalau si kecik tak meragam....

Agak seksa nak dok kat dapur lelama skg neh sb peluh akan menitik tanpa berhenti....kepala pulak asyik floating jer....baru aku tahu yg tak mudah yer nak berbisnes kek neh....huhu.....tapi Alhamdulillah rezeki aku bertambah sket bila dok mengodek buat kek neh....semua duit2 tu akan aku simpan untuk satu tujuan dan hajat....apakah yer...??? kita tunggu dan lihat......jeng...jeng....jeng....

Terima kasih kepada yg sudi mengorder kek simple dari aku......amat gembira dapat mengembirakan orang sebenarnya walaupun hasil kerja aku tidak segempak mana pun.....kepada yg ada niat nak order jgn segan2 untuk roger2 yer......

Tata....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...