SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Friday, April 17, 2009

Kenapa eks..???

Dah masuk bulan 4 dah...baru terkedek2 nak update blog....dah tumbuh semak samun pun kat sini...tp arini ntah nape kebosanan menyelubungi...takde geng...takde keje (malas sebenarnya...) dan takde mood......so dok godek2 buat apa yg kepala otak rasa tak tension nak buat.....so terhasilah scrapblog aku arini....walaupun tak cantik cam org lain...tp ok la kot....
Tapi nape bosan sgt arini eks....???
  • mungkin sb aku byk pikir benda yg tak patut dipikir (.....tapi nak pikir gak...tak kira....)
  • mungkin sb arini takde orang nak hiburkan aku (macam la biasa ada org dok hiburkan aku...huh)
  • mungkin sb arini ari Jumaat....aku dah tak sabo nak tunggu hari esok...boleh bersuka ria ngan anak2.....tp tengah2 bulan ni poket lak tak bape nak ummph kalau nak poya2 sakan....aaaaahhhh....esok bawak budak2 pegi book fair la kat PWTC....leh la cari buku buat Ammar yg semakin suka menconteng dan mewarna tuh...tp tak sesak sgt ke esok...sb book fair kan baru jer bermula arini.....aahhhh tgk la camner sok....
Wahai geng librarian semalaysia...takde ke kursus best tahun nih...dah bulan 4 dah....aku sehari pun lum ada nih....tahun lps bulan 4 dah ada 3 hari...tahun ni lum sangkut lagi....sebab apa tuh....mungkin kegawatan yg melanda skg....kursus dalaman pun tak de lagi nih....
Okla......moga2 esok2 blog ni akan dikunjungi lagi oleh tuanya yg sememangnya dah terkena virus malas nih....
oh ya...jom cuci mata ngan tudung baru jualan ku...mana tau kot ada yg berkenan...hehehehehe
kalau ada yg berkenan jom kta pssst maklumat lanjut yer...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...