SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Wednesday, May 18, 2011

MaKan-MaKan SeMpeNa BesDay hUbbY

Semalam tanggal 17 Mei adalah ulangtahun kelahiran hubbyku....so aku adalah masak sket2...bukan buat party ke apa hanya sekadar masak2 panggil adik beradik aku makan...almaklum ler adik2 aku pun dan seceruk dah dok kat lembah klang neh...so kalau buat makan mmg meriah sgt...tambah2 semalam cuti sempena wesak kan.......aku masak ala kadar je tp disebabkan ramai dan banyak cite so jadi meriah la suasana...so andai kata ada yg terasa ati aku tak jemput tu mintak maap la yer...sb acara ni tak dirancang pun...semua terjadi secara tak sengaja...hehe...nanti kalau murah rezeki kami akan buat kenduri besar-besaran panggil semua yer...

Maka semalam hubby aku dah pun genap berumur 35...masih sweet katanya...iyo la tuh...semoga segala impianya akan tercapai...dan berusaha lebih gigih utk mencapai impian.....

Moh layan gambo jer la...

Besday boy bersama hidangan simple...nasi ayam, laksa sarawak, puding triffle, rojak buah dan kek yang cun...hehehe...semua aku buat sendiri tau....malam tu kol 3 baru aku tido...pagi2 lak seawal pagi dan bersilat kat dapur...sb adik2 aku paksa soh wat makan thari gak...konon ptg ada hal la mcm2...ampes la korang neh...wat aku kelam kelibut jer....padahal takde apa yg urgent pun.....cesss....last2 diorg lepak kat umah kitorg sampai kol 6 gak....cuma si Azman je dtg lambat sb abis duty kol 7 malam....tp masih sempat la merasa nasi ayam aku yg enak itu....hahaha..terperasan lak.....

Inilah ropa kek besday hubbyku tahun ni...memula aku plan nak order je kek ngan kak meen yg selalu aku order kek tuh...tp bila pikir2 balik bila lagi aku nak tunjuk skill wat kek kan...hahaha....skill la sgt kan....last2 aku ketung ketang wat kek sendiri.....tp byk brg tak jumpa cari....cari mixer pun tak jumpa...ini kes mengemas punya pasal la sampai lupa simpan kat mana...last2 aku pukul pakai tangan jer la...malas nak geledah stor.....tp terhasil gak la kek yg cun neh...tp deko bukan aku yg buat ya...aku buat takat simbah coklat jer...yg kat atas tu adik aku hani dan bakal adik ipar aku si mira yg pepandai mendeko...ntah apa2 ntah rupanya....aaahh lantak ler...asalkan rasanya ok....takde la sedap cam kek kak meen buat....tp boleh la dari takde kan....hehe

Potong kek time...anak2 aku la yg paling suka bab neh...tak kira la besday sapa pun...diorg la akan lebih enjoy...

Antara adik2 aku yg dtg...tu belum semua yg masuk frame...sb ada yg kena paksa jd kameraman...dan ada yg shy2 cat...huhu

suap time....besday boy kena la disuapkan kek kan...sedap kan...hehe...haaa..lam sini dah ada semua kecuali yg tangkap gambo je...sapa lg si Azri la....

Semoga hubbyku tak kecewa ngan sambutan ala kadar neh ya...harap dpt bersabar ya bab hadiah....sapa soh demand nak benda yg tak boleh aku dapatkan sekarang...so tunggu la.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...