SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Friday, November 5, 2010

Hari Jumaat Cuti Diwali

Jumaat 5 November...cuti raya deepavali..kalau duu time kanak2 selalu gaduh2 ngan adik2 aku sb suka nyakat org yg kulit kurang cerah celebrate raya nih...hahaha...yg x cerah tu termasuk aku la kot...tp yg lebih ketara adalah mek yos....hahaha...

Hari ni cuti...tp tak leh plan kemana pun sebab laki aku ngan xtvt rutin pd hari cutinya...iaitu kayuh...busan...kalau dia beli beskal kat aku sebijik kan best...leh join kayuh...yo la tuh....

Niat nak buat lawatan tapak ke Jusco...dgr kata ada sale...eerkkkk...tp poket berupaya KAH..??? huhu....tak pun pegi ronda GM Klang...x beli pun x pe...window soping adalah terapi minda....eeerrkk...ye ker....kang terbeli lak jd terapi poket rabak....huh....

Tp anak2 hari ni semua bangun awal...kol 6 semua mata dah terjegil...apa kes....tak kasi can ibu nak sambung panjangkan mimpi...huh....lps laki aku kayuh aku start kete p beli nasi lemak kat gerai depan sana....tp lps 15 minit kena pegi lg gerai tu gara2 ketidakcukupan donut...hero2 berdua tu bergaduh sb dont 3 biji yg kubeli hanya di konker oleh asyraf sorang jer....suka sungguh dia ngan donat...x pe nanti ibu buat sendiri yer...tp kena cari resepi dulu...hishh...

Tika ini Alif kembali menyambung lenanya....wah sedapnye dia tido...ibu pun rasa zzzzzzz jugak....ok la jom ibu peluk adik yer...jgn abg2 berdua tu dtg menyerbu udah...punah program....

Sekian edisi merepek di hari Diwali....
Tata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...