SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Thursday, April 7, 2011

Kitchen Kabinet Ku

Aritu masa planning nak wat KC aku mati2 nak warna merah kan...walaupun laki aku bangkang aku nak gak...dia kena dok dendiam sebab duit KC adalah dari akaun aku...hehehe.....tapi masa dok survey tile jenuh dok cari tile yg leh wat border tema merah tuh.....mmg tak jumpa yg cantik...kalau jumpa pun fulamak mahal teramat....so dalam dok survey tu ku terbekenan ngan gris mosaic neh...tp dia takde lak kaler ala2 merah....yg ada ala2 kuning dan ala2 silver jer....so aku cekau je yg ala2 silver neh.....lepas pasang semua...dan lepas dining pun di cat kaler ijau...aku rasa cam tak sesuwai lak KC letak kaler merah menyala tu...rasa cam mabuk kaler la plak.....kang aku lak yg sakit mata.....last2 kitorg decide ambik kaler ala2 titanium neh....cam silver bling2 gitu.....kena la ngan border tu....maka hasilnya adalah seperi berikut...hehe....

KC dah siap dipasang semalam.....tp dapur lum leh pasang sb lubang tu tak ngam la plak...so sabtu ni baru diorg nak ejas....so dapur masih lum berasap ler....

Ni tall...lam tu aku soh diorg letak pull out basket..senang nak isi brg...tgh2 letak microwave seketul...

Ni kat bahagian fridge dan mesin basuh....aku wat satu lg wall kat situ...senang nak simpan khazanah....

Pemandangan dalam tall...ada 4 unit pull out basket....

Ini lak keadaan di depan skg...tp lum siap sepenuhnya lg...sabtu ni baru pasang grill dan polycarbonate...ptg ni lak org dtg ukur lantai....gate lak dlm 2 minggu lg baru siap kot....tak sabar nak siap semuanya....nak lepak ngan aman...tanpa perlu pikir apa2 lg bab rumah.....huhu

Tata


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...