SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Friday, April 1, 2011

New Khalifah 2011....Nur Iman Amaleen Binti Mohd Azman


Semalam tanggal 31.3.2011 adik aku Azman dan Isterinya Ella telah dikurniakan dengan seorang puteri....Alhamdulillah semua sihat...baby seberat 2.5kg selamat dilahirkan lebih kurang pukul 2.30 petang. Maka pada tahun 2011 ni telah bertambah lagi seorang cucu perempuan Haji Zainudin....sekarang abah aku dah ada 7 orang cucu....4 lelaki dan 3 perempuan....bulan 6 ni sorang lagi adik ipar aku akan bersalin....pun dijangka baby girl juga....Alhamdulillah makin meriah keluarga kami...harap2 tahun depan turn aku lak utk dpt gegirl...huhu....

Buat Azman dan Ella....selamat datang ke dunia keibubapaan....semoga dapat menjadi daddy dan mommy yg terbaik buat anaknada Nur Iman Amaleen.....semoga dia akan menjadi anak yang solehah dan beriman serta disertakan dengan kebaikan dari segala sudut....

Buat adik2 aku yang masih berjuang menambah umat....jangan putus asa...teruskan usaha.....jangan malas2....tiada hasil untuk orang yg malas berusaha.....semoga tahun 2011 akan ada lagi pertambahan khalifah dalam keluarga kita...amin.....

Tata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...