SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Wednesday, January 18, 2012

Choc Moist Cake



Anak2 aku sangat suka kek...tambah2 si Asyraf...dia ialah pemakan kek yg hebat...leh habis berpotong2...tanpa rasa bersalah...dah lama dia mintak ibu dia neh buatkan kek coklat...tapi ibunya asyik tak sempat....aritu nak tak nak kena buat gak ler....kesian lak nengoknya....tapi biasa aku buat ikut resepi lain...kali ni aku try ikut resepi baru yg kawan aku bagi....hasilnya....mmg terlebih lembik....hahaha....mungkin sebab aku terlalu ghairah mix semua bahan terlalu lama...padan muka aku....

Tapi disebabkan kek ni dikukus maka hasilnya tidak la teruk sgt...masih ada rupa kek...dan anak2 aku leh makan sambil tersengih jua...cuma ayah diorg la yg banyak komplen.....takpe2....komplen utk kebaikan kan...lepas ni kita repair yer....dan jangan derhaka sgt ngan aturan yg dah orang bagi...hahaha...jgn buat ikut kepala sendiri jer...ok satu pengajaran....

Sekarang asal org bagi resepi pasti nak menerai....semalam masa kat auditorium sempat lagi kawan bagi resepi kuih kasui yg mudah...ok akan diterai gak...resepi donut yg aku ambik dari pnut aritu pun lum sempat buat...takpe2...skg kita kumpul resepi dulu....masa lapang kita buat pulak....kalau tak jadi kita cuba lagi...jgn serik2....tapi enjoy buat makan neh sebab anak2 aku adalah pemakan yg hebat....sebab idola diorg ialah ayah diorg...hahaha...mintak hampun yer ayah bebudak...hihi.....

Korang kalau ada resepi best sila roger2 eks....bila nak jadi tu tak kisah ler....



Lontaran hati : happy bila yg dimasak dimakan dengan penuh nikmat



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...