SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Monday, March 5, 2012

Mama, Abah Dan Yuyu Nak Datang

Esok Mama, Abah dan adik aku Yuyu nak datang sini....sini maksudnya Lembah Klang ler...sebab memula mendarat kat epot adik aku Ila yg akan ambik....dan of coz dia akan kidnap balik umah dia dulu kat Balakong....lps tu maybe diorg dtg rumah aku lak kat Shah Alam neh...lps tu pegi tempat Liza lak sebab adik aku tu menunggu hari je nak bersalin....tapi rasanya si Liza akan dtg umah aku gak lepas bersalin tuh...sebab rumah dia nun kat puncak donia....tingkat 5 yg tiada lif...ada daya ke nak manjat lepas beranak tuh....maka minggu depan rumah aku pasti la very de meriah....aku lak dah apply cuti 2 hari nak entertain diorg...memula aku plan nak balik kampung cuti skolah minggu depan neh....tp sebab diorg dah dtg sini tak jadi la kot aku balik kampung....cuma doa aku semoga Yuyu kuat nak berjalan jauh tu sebab kesihatan dia agak merosot sekarang neh...harap2 bila berubah angin keadaan kesihatan dia semakin ok...lps ni leh la main ngan anak sedara baru...

Tak banyak sgt aktiviti leh plan kali ni rasanya sebab Yuyu dah tak larat sangat nak berjalan....cuma yg pasti aku akan masak pelbagai kek utk dia....sebab dia mmg dah request soh aku buat kek.....don't worry dik....minggu ni kita masak kek jer...semua jenis kek nanti kita buat eks...kita balun kek puas2...lepas tu kita buat bbq ker...mesti best kan....

Ya Allah Engkau yang maha mengerti dan mengetahui, berikan kesihatan yang bagus buat adik ku yg merana kesakitan itu...semoga dia dilimpahi dengan cahaya kegembiraan selagi terdaya...dan semoga kami tabah dengan ujian ini....amin....

Aku pohon kalian juga doakan adik kesayanganku Nurul Azhanum @ Yuyu untuk sihat2 aje dan kuat semangat melawan sakit kanser yg di deritainya.....terima kasih....

Tata



Lontaran hati : hanya insan yg tabah mampu mengharunginya...aku kagum





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...