SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Wednesday, February 23, 2011

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang(APC) merupakan penghargaan Kerajaan kepada kakitangannya yang telah memberi mutu perkhidmatan atau kuantiti sumbangan yang melebihi daripada keperluan tanggungjawab biasa bagi jawatannya.

Semua kakitangan Perkhidmatan Awam layak dipertimbangkan bagi APC kecuali pegawai-pegawai yang menjawat Jawatan Utama Sektor Awam (JUSA).

Penilaian dibuat setiap tahun oleh Panel Pembangunan Sumber Manusia yang ditubuhkan di peringkat kementerian dan jabatan.

Setiap penerima APC dianugerahkan Sijil Perkhidmatan Cemerlang dan hadiah prestasi berjumlah RM1,000. Penerima anugerah juga mungkin diberi peluang untuk memajukan kerjaya dan mungkin dicalonkan untuk menerima anugerah kebesaran di peringkat Persekutuan dan Negeri.

Sumber : http://www.malaysia.gov.my/BM/Relevant%20Topics/Employment%20and%20Training/GovernmentEmployees/AwardsPromotion/ExcellentServiceAward/Pages/ExcellentServiceAwards.aspx

Siapakah yg layak...???
Adakah anda layak...???
Saya rasa saya belum cukup layak.....
Saya belum cukup cemerlang...gemilang dan terbilang...
Bilakah saya akan layak......
Mungkin selamanya saya tidak akan layak.....


 




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...