SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Monday, February 14, 2011

Majlis Hari Lahir Alif Yang Pertama

Sabtu lepas  12.2.2011 kami buat majlis kecil utk sambut besday Alif Fahmi yg pertama...majlis simple aje...ngan masakan yg simple jugak sb hanya itu kudrat ku yg ada...nak wat meriah lg tidak berdaya....apa yg ku masak hari itu....nasi ayam...ayam bakar...sup kaki ayam...laksa...roti jalan dan kuah kari....sosej dan tomato BBQ....puding roti karamel....dan kek menawan yg ditempah khas dari Kak Meen...sapa nak order kek sila pegi kedai dia kat SINI yer....

Terima kasih kepada tetamu yg sudi dtg...antaranya.....Liza...Bi...Ila...Aim...Amirul...Azri...Mira...Ida...Bazlan...Kak Mar dan family...Pnut dan family....Elina dan Family....Ima dan Hubby...Piju dan family...Pakcik dan family...dan kengkawan hubby lam 6-7 orang ngan family masing......terima kasih kerana sudi dtg teratak kecil kami......hari ni teratak kami dalam proses tumbesaran...tp bahagian dapur dulu...bahagian depan tunggu next projek.....

Memula takut tak sempat nak wat besday party Alif ni sb kontraktor kata nak start wat keje lps raya cina...tup2 minggu i baru diorg nak start...maka sempat la kami wat majlis dulu sblm dapur kami tak nampak rupa...dan sblm aku kena pencen masak wat seketika....huhuhu...pasni nak makan camner weh....camner anak2 aku nak makan time aku keje neh...uwaaaa....eeehhhh cite dah terlalut ke tempat lain dah......ok back to kisah party Alif semula.......

Moh layan gambar yg sempat aku upload neh la......

Sebelum majlis....aku bangun seawal pagi utk memasak...walaupun masak simple...tp penat gak weh...sb sorang2 je berperang kat dapur...sib baik Alif ada bibik tlg tgk kan....mlm sblm tu kol 2 pagi baru tido lps sudah bikin kuah laksa.....

Antara menu simple yg sempat aku proses....tp kek tu aku tempah ler...idak le terer nak membuatnya....


Alif Fahmi...bermacam gaya....tp keje dia dok sorong kete kecik dia je la aritu...kesana sini dia sorong kete tu....tq mek da utk adiah tuh....

Masa potong kek...Alif teruja tgk lilin...tp tak pandai nak hembus pun...

Lps tu ada aksi perang kek....ni adik aku Azri la yg memulakan...abis muka kakak2 dia dikerjakan...lps tu kitorg ber 4 pulak kerjakan dia...ambeeekkk ko....hehe

Antara yg hadir....ramai lg sebenarnya...tqvm...lain kali dtg la lagi....

Untuk yang merasakan tidak dijemput...minta maaf bebanyak yer...sb kali ni agak kelam kabut sket....lain kali kita buat secara teratur sket ya....

Tata


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...