SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Monday, June 20, 2011

Bebudak Ditinggalkan Ayah di Hari Bapa....

Semalam sambutan Hari Bapa....anak2 aku pun tak lepaskan peluang gak nak celebrate....kat sekolah diorg dah buatkan kad utk ayah diorg....wah tak aci sungguh.....Hari Ibu aritu korang tak buat pun tau....sungguh tidak adil....hukhuk....tapi kejap je la diorg leh celebrate ngan ayah diorg....sb tengah hari smlm ayah diorg kena bertugas kat Penang lak....huhu

Anak2 bersama ayah diorg....dengan hadiah dan kad...

Ibu pun tumpang posing skali ler....time ni nak kuar bekfes sebenarnya...kira kitorg sambut kat gerai lontong kat Meru je la...huhu...itu je yg sempat pun...takpe...nanti ayah balik kita makan kat tempat best2 yer...

Di kiss oleh ayah diorg.....si kenit belakang tu pun nak join gak...

Ini ler kad-kad dan hadiah dari anak2 utk ayah diorg....kad Asyraf paling kesian...sb dah la buat ngan pensil je...tak de kaler2...pastu siap kena conteng dek Alif lak tu...takpe la...kira Alif punya cop tangan ler tu....utk ayah dia kan...

Kad Ammar utk ayah dia...

Untuk itu....Selamat Hari Bapa ditujukan buat Abah aku yang tersayang....dan juga Abah In Law kat Alor Setar...dan teristimewa buat ayah kepada anak2 aku...kitorg sayanag AYAH tau....

Abah yg sangat2 aku sayangi

Abah kepada hubby ku...semoga Abah sentiasa sihat2...

Dlm kol 10 lebih dah kena gerak ke airport dah...ayah dah nak terbang dah....tp sempat lg bebudak ni pow ayah diorg beli apple donut kat epot tuh....kali ni hubby aku naik firefly kat epot subang jer....dekat la sket aku nak ngantar kan....hehe

Lambaian ayah buat anak2 yg kena tinggal....

Padahal baru je ayah diorg masuk..belum sempat naik kapal lg pun...diorg dah kalut nak call ayah....bukan apa...sb diorg jumpa public phone kat epot tuh....huhu...bebudak ni mmg jakun kalau nengok public phone....maka bergayut la diorg ngan ayah diorg yg baru beberapa tapak melangkah nak boarding....huhu...

Dahhh...jom balik...kalau ikutkan diorg mmg suka aje lepak situ....nak pegi tempat parking pun diorg happy je...melompat sana sini...aku yg risau bila diorg nak panjat atas jejambat tuh....ishkkk....nasib baik aku bwk adik aku Hani...kalau tak pening nak kontrol hero yg melasak neh....

Lepas tu kitorg lepak Giant...memula ingat nak lepak KFC Bukit Jelutong jer...tp Ammar lak ngamuk nak mkn McD...ermmm....tu yg pegi Giant gak.....tp sampai kat Giant budak ni mengada nak makan KFC lak...sekeh baru tau....pastu ngamuk nak mainan mcm2....huh....tension aku bwk bebudak ni tau....semua benda nak....dan la poket aku dah tggl serdak dah neh....huhu....

Malam tadi Asyraf ngamuk...nangis je....soh buat homework pun tak mau.....ahhh malas nak layan....tak nak buat sudah....sila pegi tido dan jgn melalak....lepas dpt susu dia pun zzzzzz le...aman sket...kalau ayah dia ada aku aman sebab ayah dia yg akan melayan karenah budak sorang neh....akhirnya mlm td dia tido tanpa siapkan homework....ermmm....dan kerap pun terjadi cenggitu....budak sorang ni cukup susah nak dipaksa buat homework...mcm2 alasan.....

Aku ajar Ammar je la siapkan homework dia...dah setel semua aku sambung layan tenet....Alif dan terbongkang dah time tu...sebab penat siang tak tido...lepas tu aku angkut Asyraf naik atas...angkat Alif lak...huh...bertambah kije aku sebab hubby tak ada...Ammar lak dok layan tv lg kat bwh ngan adik aku...kol bape dia naik pun aku tak tau...yg aku tahu dia bukak lampu terang2 sb dia penakut....sebab dah ngantuk sgt aku tak heran la tido lam cerah pun....biasa kalau hubby aku ada dia yg teman Ammar dan Asyraf tido....sebab budak berdua tu mmg penakut...walhal masih tido sebilik ngan kami tp masih takut gak...sampai ayah diorg kena tido atas katil diorg dulu sampai la diorg lena....tak kira tahun dpn korang kena tido bilik sebelah gak....dah beso weh...

Tak sabar nak tunggu Mr Hubby balik Rabu neh...agar rutin akan kembali spt biasa....lps tu kita balik kampung lak..yahooo....

TATA...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...