SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Sunday, June 12, 2011

Kelate VS Ganu


Malam tadi final Piala FA...aku mmg tak suka layan bola...tp sebab pasukan negeri aku yg main so aku layan gak ler...of coz la aku sokong RED WARIOR...tp malam td nasib tak menyebelahi pasukan kijang....pasukan penyu gak yg menang...walhal dah sipi sgt team Kelate nak menang....

Lepas seri 1-1 tu aku malas dah nak layan....lantak la sapa menang pun...aku lepak ngan Alif lg best....layan bantal..hehe...tp pastu layan gak la nengok result...tp ampes....

Tapi mlm td hubby aku lak dok galak sokong Ganu....bila masa lak tukar waganegri neh...huh....adik ipar aku si Aim pun sokong Ganu gak...wah tetiba je dia rasa cam lahir kat Ganu kan...ampes la korang neh...padahal bini masing2 kelate tuh..

Apa2 la..dah adat permainan ada kalah menang kan....nak wat camner...pasni RED WARIOR leh cuba untuk menakluk semula....jgn putus asa yer...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...