SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Thursday, June 9, 2011

Siri Kegilaan Terkini : Nora Elena

Sekarang semua orang dilanda DEMAM....rata2 yg aku jumpa sedang sakit, sawan sampai ada yg dah hampir pitam. Semua gara2 cite Nora Elena neh...kat opis, kat FB, kat blog, kat kantin dan semerata tempat diorg dok sok sek sok sek psl cite neh jer.....Demam ni lebih rakus menyerang mereka yg bergelar perempuan...tak kira la mak orang ke, nenek orang ke apatah lagi anak dara orang....mereka amat rakus menyaksikan hero idaman malaya sorang neh...sapa lagi kalau bukan si Seth Tan tuh....mmg Seth Tan ni dah berjaya merasuk jiwa semua orang.....ngan aku sekali pun terjebak......cari bomoh cepat2 weh sblm parah....hihi

Romantis gila kan si Seth Tan ni...ada ke lagi lelaki yang boleh jadi seromantik itu.....ada begitu banyak kejutan buat si jantung hati....sampai ada kawan aku yg jeles bangat sampai nak lempang2 anak pak ajis neh.....sapa tu eks..??? hehe....

Ada gak kawan opis aku yg terlebih emo bila nengok cite neh ngan hubby dia...hehehe...dia begitu geram dengan watak Eid yg terlalu pentingkan kerja...pentingkan bos....dan mengabaikan kekasih hati....konon perangai hubby dia pun lebih kurang mcm tu la...lebih utamakan kerja dan asyik over time aje sampai masa dengan keluarga pun terhad sgt....part tu mmg minah ni emo sgt la...sampaikan hubby dia pun mungkin terkujat tgk dia begitu marah dengan watak Eid tu sampai merambu air mata....sabar dik ya...dugaan semua tuh.....

Hubby aku yg konon tak nak terjebak ngan cite ni pun terjoin gak...ala tipu la kalau kata tak syok tuh...padahal dia pun lepak dpn tv gak...hehehe...so sila jadikan Seth Tan sbg mentor utk jadi lebih romantik yer...hahaha....leh gitu....

Banyak sgt scene yg menguntum jiwa lam cite neh....tapi kan aku tak bape berkenan ngan satu jer....nape la minah nora tu pakai seksi sgt....huhu....maybe nak sesuai ngan watak dia sbg sekretari kot....kat kampung pun pakai skirt pendek tu...apa2 pun lakonan Siti Saleha mmg best....tambah2 lagi la si Aaron Aziz yg gantang bangat tuh....utk kawan aku Pnut yg mmg memuja sgt anak pak ajis tu sila bertobat yer.....hahaha

Antara scene2 menarik cite ni leh tgk lam video kat bawah neh....tak sabar tol nak tunggu episod akhir...huhu....bukan apa...pukul 7 tu kan masa yg kelam kabut....aku tak suka ada cite best time cenggitu...kalau pukul 9 kan best sket....huhu....tp tak apa..mana yg terlepas aku layan kat tonton jer la....


Pssstttt : untuk kengkawan aku yg layan cite neh....novel itu on de way kot....nak pinjam kena sewa tau....hehe


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...