SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Tuesday, October 18, 2011

Gambar Raya Family Besar Cikgu Din


Masa balik kampung raya aritu aku ada cite yg kami satu family ambik gambar kat studio kan....kira mengumpulkan semua  ahli family cikgu din ler neh...tp ada gak sorang adik aku yg kat Sarawak takde lam frame sb tahun ni diorg beraya kat Sarawak jer sb gomen tak bagi tiket balik...huhu...so ada cacat sket la kat gambar neh sb tak cukup ahli....takpela...tahun dpn kita shoot lagi.....

Lam gambar tu ketara benar tengok anak aku si Alif tu sedang sedap membuta...jenuh dikejut dia wat tak layan jer....tapi sib baik ada kawan mimpi time tu...anak buah aku si Wafiq pun sedap je lentok atas ribaan mama dia tuh...hehehe...bebudak nak wat camner kan...dah sampai time tido diorg wat camner pun tetap berdengkur gak.....

TAhun depan akan bertambah ahli lagi lam family Cikgu dDin ni sebab adik aku Liza pun sedang ngandung....so tahun depan lagi meriah la cucu2 cikgu din....ntah2 lepas ni kalau nak ambik gambar kena dok kat padang bola lak sb tak muat nak masuk studio dah...

Semoga keluarga aku sentiasa sihat dan ceria bersama.....selamanya...amin...

Tata

Lontaran hati : aku rindu nak balik kampung...huhu....





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...