SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Sunday, March 20, 2011

Ahad..Nak Keluar Jenjalan Ngan Kids

Harini ni hari Ahad....aku rasa dah sebulan aku tak menikmati cuti hari Sabtu dan Ahad ngan anak2...masa banyak dihabiskan dengan survey dan survey....semua psl renovate rumah ler...ye la kan...bajet kami ciput tp nak yg lawa..kena la survey rega merata tempat utk dpt yg termurah tapi cantik...hehehe...alhamdulillah dapur dah nak siap...tunggu nak pasang KC jer..minggu dpn setel la kot...cuma bahagian depan masih berterabur...Rabu ni diorg nak pecahkan dinding depan...mana nak bwk lari anak2 aku neh...mesti berdebu gilos....

Semalam aku dan laki aku dok survey tile utk porch dan brg2 lain gak....hari ni aku tak mo pikir psl survey lagi..pasal brg2 rumah lagi....aku nak lepak...lepak ngan anak2...bwk diorg kuar jenjalan...sian diorg...dah berminggu stress kat rumah.....lagi2 si kenet Alif asyik kena tinggal jer...Ammar ngan Asyraf ada gak ikut kitorg kuar cari barang....Alif dah lama tak kuar jenjalan.....sian anak ibu sorang neh...arini kita kuar eks....tp nak kemana kita...memula ingat nak meramaikan keadaan kat belon panas di Putrajaya nun.....tp bila pikir2 balik mesti ramai gilos org kan...pastu cuaca lak tak menentu...jap panas jap ujan....tak yah ler....sb anak2 pun baru je baik demam kan...kang tak psl2 demam balik....ermmmm.....nak kemana kalau gitu eks.....bila dok pikir dari beberapa minggu lepas lagi adik aku yg keje kat DBKL tu ajak p Karnival diorg kat Tasik Titiwangsa dan Tasik Permaisuri....ok gak la kot...kalau ujan kita lepak umah Liza...hehe 
Ni promo dia..kalau korang takde agenda lain leh la join agenda nih..katanya arini ada karaoke....


Program : Karnival Greener KL
Tarikh 19 & 20 Mac
Masa 07.00 am - 07.00 pm
Lokasi Tapak Parkir A, Taman Tasik Permaisuri, Cheras  & Taman Tasik Titiwangsa
Aktiviti Menarik Jualan, Pameran Haiwan Eksotik, Paintball, Pertandingan Melukis Kanank-Kanak, Pertandingan Photografi, Bengkel Music, Senamrobik & beberapa acara sampingan.

Tapi lps Zohor neh laki aku kata nak join kengkawan p umah arwah kawan kami Syukri utk sampaikan sumbangan yg dikutip....ermm...lepas tu je la baru leh gerak p KL kot....harap2 ptg ni tak ujan ler....

Nak pegi beli nasi lemak jap...perutku dah berbunyi....lakiku masih zzzzzzzzzzzz...gara2 kena berjaga sampai ke subuh melayan si Asyraf yg tak boleh lena...hehe...aku dengar je Asyraf dok pot pet pot pet tanya soklan mcm2 kat ayah dia....hehe...tp aku wat tak dgr je..kang tak psl2 aku lak kena layan sampai tak leh tido sama....

Tata....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...