SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Monday, March 14, 2011

Selepas Seminggu MC....Kembali Bekerja


Seminggu aku mc minggu lepas....gara2 sakit mata.....harini kat atas meja macam2 ada.....alamak.....kepala aku lak pening2...maybe gara foot patch yg aku pakai malam tadi....cam serik je nak pakai lagi kalau kesan dia leh wat aku pening cam ni sekali.....sampai td aku terpikir...leh ke aku nak drive pegi keje neh....pala mmg serius berputar2 ligat....bila berdiri pun rasa tak stabil......tp aku tetap gagahkan juga melangkah ke opis...yer la minggu lps dah mc seminggu takkan nak cuti lagi kan.....harap2 kejap je la pening neh....kat opis masih lg berpusing2 pala neh....tp lepas melantak sepinggan nasi kat cafe ngan kak mar td rasanya dah ada kurang sket.....ishhkkk tak mo dah le pakai foot patch tu kalau mudarat sampai cenggini.....maybe kalau time cuti ok la kot....

Minggu ni dah start cuti skolah...sian anak2 aku...lepak kat umah je....yer la tak leh nak plan berjalan kemana2 sb umah lam keadaan kelam kabut...apa kes lak nak tinggal umah lak keadaan berlopong sana sini...kang bila balik lopong nyer jd lagi lebar....ermmm mmg haru ler....so cuti skolah seminggu neh anak2 ibu kena sabar dok lepak kat umah jer la.....layan kartun kat tv jer la....takpe nanti bila urusan semua dah selesai kita pegi jenjalan eks....

Skg kat umah aku dah x leh masak sb dapur yg aritu yg kuangkut ke bahagian depan rumah sudah beralih ke rumah sebelah pulak....huhu....sebab tukang dah nak naikkan bata kat depan...camner nak masak lak kat area tu kan.....sian kat umah sebelah yg tak berpenghuni tuh...penuh ngan brg kitorg jer...kalau tuan dia balik mesti pening nengoknya.....tp nak wat camner kan...kami tiada pilihan.....

Okla...nak kena setelkan kerja2 yg bertangguh neh....

Tata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...