SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Wednesday, August 3, 2011

Colek Perut Idaman Perutku...

Bulan2 posa ni rasa terbayang2 je nak makan menu pebretku dari budak2 lagi...menu ni bertambah syok dimakan dibulan puasa...menu itu tidak lain dan tidak bukan colek perut...uwaaaa...sedapnya....

Gambar colek perut dari pakcik google...

Kalau kat kampung mmg menu ni aku tak pernah lupa...setiap kali menjejak kaki di Tanah Merah pasti colek perut akan kucari.....tp disini tak ada lak org jual...huhu....maka kena bikin sendiri la neh

Oleh kerana colek perut dah menjadi kesukaan abadi aku sejak dulu kala lg....maka aku dah agak terer buat menu ni...kalau tak caya sila tanya adik2 aku...hehehehe.....diorg tukang tadah perut.....

Nekad hari Ahad ni nak pegi Pasar pagi cari perut fresh....tak sabar neh...harap2 aku dpt la perut tu sb cepat sgt habisnya....kalau yg jual kat giant tu tak lalu lak nak telan sb putih sgt...ntah diorg cuci pakai apa....

Bulan2 puasa ni macam2 lak nak makan rasanya...dugaan betul la....tp takpe...makan selagi berdaya...dah tak daya dok dendiam jer....huhu....

Ok..nak bersiap utk balik dah....kalau lambat kang jalan jem....tension jem bulan posa neh....

Tata


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...