SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Thursday, August 25, 2011

Sunyi Dan Sepi...Semua Dah Mood Raya

Hari ni hari Khamis....tapi suasana di opis dah agak lengang....sunyi dan sepi...user pun ada la beberapa kerat jer...kebanyakkan student jer...

Esok hari Jumaat pasti lagi terasa kesepian ...ramai dah start cuti esok....ramai dah beransur pulang ke kampung masing2....kami sekeluarga pun akan berangkat malam esok...menuju ke Alor Star sebagai destinasi....harap2 jalan lum sesak sgt la lagi...sb rasanya ramai yg akan memulakan perjalanan hari Sabtu dan Ahad...

Adik aku Liza pun dah start bercuti hari ni...mungkin dah nak hampir sampai ke redland dah tuh....huhu...bestnya....lama tol minah tu cuti....

Esok staff aku pun dah mula cuti...dia ambik sehari awal...aku lajak 2 hari lewat lps raya nun...hehehe...adil la kan....so esok rasanya hanya aku yg akan jadi penunggu lebri yg sepi neh...pasti user pun dah tak ada sok neh....takpe...aku dah geng ada acara di tengah hari.....hehehehe.....

Kepada sesiapa yg akan memulakan perjalanan balik kampung selamat balik kampung aku ucapkan....BERHATI-HATI dijalan raya...jagan gopoh2...kalau ngantuk berenti tido dulu....begitu takut melihat kejadian kemalangan yg semakin menjadi2 sekarang neh...semoga perjalanan kita dilindungi Allah....dan tiada lagi kes eksiden yang menyayat hati berlaku di tahun ini...




 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...