SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Friday, November 4, 2011

Malam Ni Balik Kedah

Malam ni kami akan bertolak balik Kedah...walaupun tak xcited cam balik Kelantan tp aku tetap happy kalau balik kampung...leh santai2 ngan family...walaupun aku jeles ngan adik2 aku yg balik Red Land...huhuhu...tp tak bape nak jeles sgt sb ada gak adik aku tak balik raya neh....hehehe...kalau semua balik dan aku sorg je yg tak ada mmg memuncak la rasa jeles tuh....

So mlm ni tak tahu lg kol bape Mr Hubby nak bertolak...sebab biasanya dia akan tido dulu...lam kol 12 keatas baru bertolak....harap2 mlm ni tak hujan lebat sgt la...dan jalan tak terlalu sesak...kalau tak nak berenti R&R pun susah woo...tp perjalanan malam lebih santai sebenarnya sebab anak2 akan tido....aman sket lam kete...kalau siang hari pening pala ngan kelasakan diorg tuh....lps tu asyik2 dok tanya bila nak sampai...kalau diorg tido mmg aman ler...

So selamat balik kampung kepada yg akan memulakan perjalanan...pandu cermat jiwa selamat...kalau makan daging tu ingat2 psl kolestrol sama eks...hikhik...cam ingatan tuk diri sendiri jer neh...sb kolestrol aku dah makin tinggi...huhuhu.....lps ni kena telan oat jer la....

Kali ni kami buat akikah Alif...so sesapa yg balik Kedah atau mmg dah berada di Kedah jemput la dtg umah mertua aku kat Jalan Langgar tuh...tp kenduri maybe lam kol 3 gitu sb nak tunggu daging siap proses dan nak masak lagi kan....tp majlis kecik2 jer...takde la berkemah bagai kot...so sudi2 ler dtg eks....

Selamat Hari Raya Aidiladha.....
Tata..




Lontaran Hati : teringat masa arwah poknik ada dulu...raya korban dirasakan cukup meriah...al-Fatihah utk arwah


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...