SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Monday, November 21, 2011

Q-dees Annual Concert Day 2011 Dan Kenduri

Semalam anak2 aku si Ammar dan Asyraf amat seronok sebab kena buat persembahan kat konsert tahunan sekolah diorg...yg paling seronok semestinya si Ammar...sb bersekali ngan graduation day dia juga...sebenarya aku jangka konsert skolah diorg ni gah mcm skolah lama Ammar tahun lepas...tp rupanya konsert Q-dees ni hanya meriah ngan persembahan bebudak jer....kalau skolah lama ammar dulu siap bebudak dpt banyak hadiah.....cabutan bertuah pun banyak...dan yg paling best mak bapak pun dpt mkn yg best2...tp semalam aku rasa budak2 pun tak makan sgt...ermmm....semua bergantung pada skolah gak la kan....

Gambar2 dan video masa konsert diorg tu bersepah2...cuma lum berkesempatan nak upload....sebab malam tadi aku agak bizi...ngan kenduri lagi...ngan sopink lagi...dan dgn tetamu yg berkunjung lagi...maka takleh la nak ngadap lappy jer kan....nanti2 akan dibuat story bergambo lak....

Semalam kami pegi konsert diorg tak bwk si Alif pun...sb takut dia penat dan ngantuk...sebab lps tu nak angkut pegi kenduri lak....dia tido sedap je kat rumah...bila aku balik baru jaga...legaaa...leh la berjalan tanpa dia merengek ngantuk nanti...tp bila nak siap2 pegi kenduri tu si Asyraf beria2 kata tak mo ikut...sebab katanya dah penat menari2 masa konsert tuh...haih....dia tak ikut maka bibik pun kena dok umah jer la...hahaha...mesti bibik frust takleh ikut sebab dia tahu lps pegi kenduri aku nak singgah GM Klang sat...hehehe...bibik aku tu kan suka sgt sopink kat GM...dan mcm2 perancangan dia buat...nak beli baju lip lap la....nak beli beg la....banyak tol duit dia...walhal dah bape bulan hubby aku perapkan gaji dia...hehehehe...bukan apa..kalau bagi semua pasti dia sakan la bersopink...kalah aku weh....

Kali ni takde gambo...sebab gambo semua kat lappy....next entri jer la...
Tata



Lontaran hati : agak2 tahun depan nak antar Asyraf skolah kat mana lak yer...
patutkah tukar skolah...?
sb abgnya dah masuk darjah 1


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...