SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Monday, December 12, 2011

Ammar Dan Uniform Sekolah


Minggu lepas cuti hujung minggu agak panjang sebab hari Isnin cuti ganti untuk Keputeraan Sultan Selangor...maka aktiviti kami ialah misi mencari peralatan sekolah Ammar....tak lama lagi skolah dah nak buka kan...so kami ambil kesempatan cuti 3 hari ni untuk membeli sedikit sebanyak keperluan sekolah Ammar...

Budak bertuah ni seawal pagi Sabtu lagi dah xcited nak soping brg2 skolah dia...tp ayahnya pula ada pertandingan bowling...maka kena lepak kat umah jer la....sambil lepak kat rumah aku buat kek untuk memenuhi permintaan anak2...oh entri psl kek lps ni la kot...kang terjadi entri rojak lak...

Maka hari Ahad misi pencarian bermula...memula kami pegi Jusco Bukit Raja...ye la sebab masih ada lagi sisa2 voucher aku aritu...leh gak perabiskan disitu...tapi disitu Mr Hubby hanya membeli sebahagian kecil je keperluan sekolah ammar...katanya nak survey dulu...aku ikut jer la...sebab semua bajet dari poket dia....tapi muka Ammar nampak agak frust sebab ayahnya belum beli uniform sekolah...

Semalam lak misi pencarian diteruskan....kami pegi Giant Kelana Jaya lak utk survey disitu...sebab Mr Hubby nak beno beli brand professor yg ada jual kat situ...tp mak aih mahal beno jenama ni eks...huhu....setelah survey mensurvey disitu maka Mr Hubby pun angkut la jugak baju, seluar dan kasut sekolah utk Ammar...xcited sunggh dia....aku lak layan beli brg2 dapur jer... sebab aku tahu yang aku takkan dpt peluang utk buat pilihan pun...so bagi je la kat ayah dia yg buat pilihan...aku follow jer....dan tak memeningkan kepala aku kan...haha

Balik aje rumah budak bertuah n begitu tak sabar nak mencuba uniform sekolahnya itu....huh...tak nyempat2 nak solat dulu....dah kemaruk sgt tuh....tgk la bebrapa aksi si Ammar bergaya ngan uniform skolah dia tuh...lengkap semua dia sarung...dari baju dalam sampai la kasut dan stokin skali..ntah bape lama la baju tu nak putih camtu eks..pasni kelabu asap la tu kan...




Semoga anak ibu rajin2 belajar nanti yer...dan menjadi anak yg bijak pandai...nanti jgn malas2 nak bangun pagi pegi skolah tau....


Lontaran hati : terkenang masa aku darjah 1 dulu...
meraung dan melalak...huhu


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...