SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Friday, December 3, 2010

Jumaat Datang Lagi

Salam Jumaat buat semua...rasa baru je hari Isnin..tup2 dah Jumaat dah...

Tadi lepak2 ngan kengkawan di Giant Bukit Tinggi....dalam kepala...hanya keluar utk makan dan jalan2 enjoy bersama kengkawan...tiada langsung agenda soping di kepala.....

Memula lepak makan..ok lagi...aku hanya order nasi goreng kerabu ngan air kiwi jer....pastu member sangkut kedai baju...dia beli baju...aku orait lg...masih teguh...heheh

Lps tu diorg ajak masuk lam giant...diorg nak beli barang...Salini beli itu ini....Ros pun sama...beli baju utk bujang kecik dia...kak mar ngan nurul ada gak beli seketul dua kot....aku...masih teguh...walaupun ada benda yg merasuk jiwa utk di rembat tp iman aku masih teguh....so cepat2 keluar ya....selamat sen aku dari dilaburkan disitu....moralnya yg menyelamatkan keadaan ialah.....jgn lepak lelama kat tempat baju budak...kat situ yg selalu menjerat keutuhan iman aku...haih...arini selamat....

Kuar giant diorg repeat seround lagi kat kedai kasut XES yg sememangnya sudah diteroka masa baru2 mula sampai td...tp sebeb kebulur diorg makan dulu...aku ingat diorg dah x repeat dah...tp sb kak mar nak beli kasut pasar katanya la so diorg repeat lg kesitu....diorg dok sibuk belek kasut...aku x minat...dan mmg x de lam plan lgsg utk beli kasut...sb kasut aku dah berlambak....tak psl2 laki aku pelangkung kang...

So utk menghiburkan hati yg takut tergoda ngan kengkawan2 yg bergitu bernafsu membelek kasut...ku keluar dari kedai itu dan meronda di kawasan sekitar...ada gak benda2 kecik yg berkenan...tp syuh..syuh...ku halau niat itu jejauh.....ku ronda satu pusingan....hingga sampai kembali ke kedai kasut XES itu...ku lihat nurul sdg mendail telepon barunya itu...ceh telepon baru tuh....rupanya dia mencuba call aku tuh....ada motif tuh.....dia kata tak cukup pair nak lengkapkan pembelian beli satu dapat 2 nd item ngan rega 50 sen...erkkkkk aku dah rasa dah mesti aku jd mengsa neh....

Nurul rembat bag..pair ngan kasut..selamat dah sepasang....salini rembat beg pair ngan salini....so selamat lg sepasang...errkkkk....kak mar nak rembat bag jugak tp lum cukup pair....aku dah agak lg skali...mesti aku kena neh...uwaaa...mmg betul anggapan ku....kak mar soh pair ngan dia utk dpt beg tu ngan rega promosi...beli satu pastu 2 nd item kena tambah 50 sen jer....

Tp aku tgk beg2 kat situ mmg bukan taste aku...tp sb kak mar takde pasangan utk promosi itu..maka aku merelakan ajer diriku....hahaha...rela tuh....so ros dan kak mar dah ambik beg idaman memasing....patern sama..kaler jer lain....aku nak ambek yg mana neh weh...last2 diorg yg tlg decidekan utk aku...maka aku pun ambik yg sama patern gak ngan diorg....maka jadilah kami kembar beg yg sama spesis...pasni leh pakai serentak neh...mesti org kata kembar lg neh...walaupun lain2 kaler.....

Maka sessi menyoping arini telah mengorbankan hanya sejumlah RM25 duitku...orait la jugak kan...berjaya menahan nafsu....walaupun aku menahan nafas dari awal melangkah sampai ke pintu keluar agar tidak terjebak..uwaaaa....eerrkkk....tp td kak mar yg bayo dulu aku lum bayar dia lagi...hahaha...tunggu ye kak sy pegi bayar sekarang jugak....hahahah

sekian sesi meraban di jumaat yg syahdu ini....

Tata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...