SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Friday, December 17, 2010

Staff oooo staff

Bulan lps aku tepon PNM..kata nak antar staff baru tgh bulan Disember....tp tak muncul pun....ala la...bila la staff aku nak muncul ni weh...aku nak cuti weh....nak bwk anak jenjalan...sian anak2 aku cuti skolah dok terperuk kat umah jer....dan sian jugak kat aku weh....

Aku dok jadi JAGA sengsorang kat lebri yg sepi ni sedari bulan Ogos lagi....tak best lak asal nak cuti kena tutup lebri...apa lak org kata kan....walaupun peranan lebri takde la sepenting Jabatan beso yg lain tp kalau semedang tutup mau user pun naik angin kan...walhal ada yg dtg utk agenda wat tahik mata jer...huh....

Dlm ati teringin cuti panjang bwk anak jalan2 atau paling tak pun balik kampung ker....huhu...PNM mmg kijam ngan aku la...tak suker...tak suker....aku baru terbaca blog kawan aku pnut yg sakan bercuti lama balik kampung dengan menyenaraikan sekian byk xtvt....pnut weh...aku jeles kat hang tau...hukhuk....aku nak coti jugak weh....nak cuti panjang sket laaa.....

Dah la weekend ni pun laki aku takde...kunun pegi Melaka wakil main sukan utk kompeni dia....hahaha...main karom jer tp dpt sepersalinan pakain sukan ngan kasut rega RM300 sepasang lagi tuh...apakah relevan..??? hahaha....kompeni kayo tak pe la...opis aku gak yg sesak....bajet beli buku langsung tarak...maklum la gomen pun tgh sakit skg neh...

Berbalik kisah staff...aku memohon dan merayu pada PNM anto la staff cpt2 sket...lagi sebulan aku dok cenggini aku leh meletups weh....keje idak la byk bebeno...tp buku kat shelf mmg agak bersepah...sb aku mmg x de masa nak wat shelving tetiap pagi...ari jumaat je aku spend masa utk susun buku atas rak....tp user aku skg agak melampau...aku baru je susun buku2 yg segedabak itu ngan teratur...diorg sesuka ati p sepahkan balik.....dah ler buku tu berat weh....dah la malas weh...haha

Takpela....sabar itu separuh dari iman kan....akan ku sabar la selagi terdaya....tp aku mmg nak cuti weh....nak cuti....nak cuti....huhuhu.....kak mar unit sebelah pun cuti panjang bwk anak2 berjalan ke PD dan Melaka...aku jeles sekali lagi.....tulluunn....

Sekian la dulu...aku nak gi susun buku yg menimbun tuh....huhu
Tata....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...