SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Thursday, December 9, 2010

Lapang Sket..Keje Dah Setel..Mood Bercuti lak

Alhamdulillah...bebenan keje semalam dah berjaya setel....
Tp ada lg agenda yg lum beres...hukhuk...sok dah nak cuti...
Takpela aku ambik mood cuti dulu...Isnin aku pikir balik bab keje neh...leh gitu...

Esok kitorg akan berangkat ke Pulai Spring, Johor utk acara family day opis laki aku....mmg tetiap tahun opis dia wat acara gilang gemilang neh...sib baik td bos dah approve cuti aku...kalau tak lps keje la baru leh berangkat.....so wahai user ku sekalian...esok lebri tutup yer.....mintak ampun mintak maap sb staff aku lum muncul....kalau aku bukak juga esok kang sekerat buku lebri aku lesap...sapa nak jwb weh....sb bos dah sign borang cuti ngan special request utk aku tutup lebri maka aku berani la buat penutupan ini...harap korang kesian kat aku yg lum berkesempatan nak cuti weh...sian anak2 aku tu...dok terperuk kat umah jer cuti2 skolah neh.....

Harap2 kitorg dpt adiah grand la lam lucky draw masa family day nanti...tp mmg tetiap tahun adiah diorg gempak2 pun....tak main la takat hamper tuh...semua brg2 eletrik jer...dan yg best semua staff akan dpt cuma adiah besar kecik jer yg akan di cabut undian...kalau sib baik dpt la yg bagak...kalau tak dpt la takat mesin pengurut kaki je cam kami dpt tahun lps....fuhhs tahun ni dpt microwave ker...oven beso ker...hehehe...

So orait la jugak sekali skala leh bercuti secara free kang...harap nak pegi sendiri payah gak kot...hehe...dan esok bibik kena tinggal kat umah....risau gak nak tgglkan dia sengsorang kat umah neh...kang dia buat hal lak...tp aku tawakal jer la...harap2 adik aku leh dtg tido umah aku utk pengawasan..cehh...

Antara gambar2 yg aku google..untuk memantapkan lagi mood cuti ini...hahaha...leh cenggitu....
Cantik gak view dia...harap2 semua best dan berbaloi ngan perjalanan yg aku rasa bakal mencabar sb aku sorang je kena kontrol bebudak tu atas kete..tanpa bibik....huhuhu....bukan apa anak2 aku penakut tahap over...tak mo dok sengsorang kat blakang...biasanya asyraf ditemani bibik kat blakang skali...aku ngan alif kat tengah dan ammar spt biasa jd co-pilot ayah dia....tp skg camne kekdah aku nak susun neh...jenuh asyraf nak berhimpit ngan aku gak kat tgh dan berebut tempat nak landing ngan alif...so moralnya...ayah nanti kena beli kete 11 seater yer...anak2 awk berlagak nak tido sedap atas kete...diorg tak tau dulu ibu diorg masa kecik siap duduk 2 lapis sb adik beradik ramai dan kete hanya utk 5 seater jer....skg diorg melampau...kete 7 seater pun masih berperang..walhal baru 3 ketul....wah panjang lak hikayat...moh aku nak ambik aura cuti neh....nak layan gambo2 neh......tarik nafassss.......

suasana malam...cam best jer

laki aku kata akan dpt yg 2 bilik....agak2 cenggini kot rupa dia...hehe

harus anak2 aku lompat2 tuh atas katil yg empuk....

ini pebret ammar ngan asyraf la...berkubang...

pool malam hari....mesti sejuk kalu swin neh.....


padang golf...bos2 laki aku mmg gila golf..laki aku pun nak berjinak2 la tuh...hehehe...ye ker....

Okla....jumpa lagi di minggu bz minggu dpn..apa2 pun aku dah mood cuti eks.....syuh syuh..tak mo pikir bab keje dah.....rilekssss.....

Tata...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...