SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Tuesday, December 7, 2010

Tanggal 7 Disember 2010..Maal Hijrah Juga Ulangtahun Hari Lahirku...

Tahun 2010...hari lahirku jatuh pada Awal Muharam...Alhamdulillah sempena Maal Hijrah ini umurku telah berhijrah juga kepada satu angka yg baru...yg sudah pasti angka yg makin bertambah bukannya berkurang...semoga dengan sambutan berganda pada hari ini tanggal 7 Disember...

Aktiviti hari ini....
1. Bangun seawal pagi masak nasi goreng utk bekfes
2. pegi Q-Dees Nusa Rhu..survey skolah ammar dan asyraf tahun dpn..modul yg agak menarik..cuma sediakan RM jer la....fuhsss...
3. Pegi Little India Klang..beli baju ala bollywodd utk dinner opis hubby...aku kata tak nak tp dia paksa juga beli...rasa tak berbaloi beli mahal2 pakai sekali jer....tp sb dia soh beli jugak aku ikut je la...sb dia yg bayokan..hehe
4. Lakiku singgah kedai kek belik kek besday aku...spt biasa pemilih kek tegar adalah asyraf....dan kek coklat sentiasa menjadi pilihan hatinya...walaupun aku nak tiramisu...terpaksa akur jugak la ngan pilihan dia...kang dia berguling2 lam kedai tu lak....
5. Pegi Tesco jap..laki aki beli rencah2 nak bakor kambing yg dia rembat kat MAHA....tp aku tersoping juga...hehe
6. Terusss balik sb adik2 aku call diorg dah nak sampai.
7. Berperang panaskan kuah laksa...sup tulang...rebus remis...hidangkan semua....stop solat asar jap..sambung menghidang lg...laki aku sibuk membako kambing...
8. Potong kek...dan apa lagi makan laa...hehe....

Layan gambo yg seketul dua neh la plak....


aku dan kek...wah dah tua aku ek....dulu slim skg dah kembang....hukhuk....


disamping hubby dan anak2 tersayang....cayang korang...


posing ngan adik2 pompuan aku dan juga adik ipar yg dtg menghavokkan keadaan...


haha..ibu kena cium ngan anak2 sampai naik juling...heheh...aik yg si alif tu berminat sungguh ngan kek tuh....nyummmmyy

Okla...dah nak beradu..dah penat....
Terima kasih atas semua ucapan dari korang yg diterima melaui sms...call...dan FB....semoga kita semua dirahmati Allah....dan sempena Maal Hijrah...marilah kita renungkan makna hijrah yg sebenarnya dan semoga kita dpt menghijrahkan diri kepada yg lebih baik.....

Tata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...