SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Monday, December 13, 2010

Kembali Bekerja

Hari Isnin...
Rasa lemah longlai je nak melangkah ke opis
Badan masih rasa letih dek perjalanan yg agak mencabar
Apa tak nyer si kecik tido kejap2 je atas kete...asyik dok melompat jer

Mlm td mendarat kat umah pun dah dkt kol 9 malam....letih sgt...lps mandi dan solat ku paksa sikecik tido....bukan apa kalau dia tak tido kompem la aku pun x leh tido ngan aman..adakah ayah dia akan melayan dia....oooo mungkin tidak....sb sikecik mmg anak ibu yg utuh...haha...apa2 dia akan cari ibu jugak...lg pun ayah dia mmg tak kose nak melayan sgt budak kecik tuh....nanti beso sket baru leh jd geng ayah layan bola cam abg ammar dan abg asyraf kan...

Pukul 10 mlm baru sikecik dpt dijinakkan....aku..apa lg....terus bum bum la jugak...mata dah berat...badan dah letih...hero 2 org lg tu jd peneman ayah dia kat bwh..layan bola kot...kol bape diorg naik atas pun aku tak sedar...

Hari ni kat opis...seawal kol 9 pagi dah ada metin...ada odit ISO...aku yg dah lama x jd oditer pun kena jd oditer jugak kali neh...wah..malas tol la...tp x pe la kugagahkan juga....walaupun aku tak cukup gagah sebenarnya.....nak odit tempat org kunun...walhal tempat sendiri berterabur....tp aku malas ambik pot sgt la....harap2 oditer yg dtg tempat aku pun akan paham bahawasanya aku sengsorang yer....so harap2 diorg lebih baik hati la...cam aku...hahaha....alamak terpoyo lak....

Ptg ni..esok dan lusa proses odit berjalan.....lebriku...tggl sepi...aku layan gak odit kali neh sb aku rasa dah busan dok terperap kat sini walhal kalau aku nak bg alasan ok je kot....tp penat gak kena jalan sana dan sini...anggap senaman la sb aritu kat Pulai Spring aku dah mencekik tak hengat....oooo berbalik kisah kat Pulai Spring...gambar2 masih terperam lam kamera..lum sempat upload....tgk la bila lapang sket aku try upload....kat umah lak net cam siput sedut...harap2 ada miracle cam aritu lg akan terjadi...net lajus gilos....tp kat umah kalau nak bertenet kena perang ngan hero kecik dulu...tangan dia mmg laju je menepuk2 keyboard...kang jahanam lak.....huih nape la family day aritu aku tak dpt netbook eks....nak tahu apa yg kami dpt utk lucky draw tahu neh...errmmm...tunggu next entry...tp mmg kitorg dah terkena badi....badi apa...sila tunggguuuuu.....aku nak sambung wat keje lak....

Tata....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...