SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Thursday, January 6, 2011

Ada org sangkut lam lif



Waahhh td masa aku nak turun loceng lif dok bunyi2...rupa2nya ada org sangkut lam tuh....mesti org tu tgh tension kat dlm tu sb dia tak henti2 dok tekan loceng tuh...kalau aku pun seriau gak sangkut lam lif tuh...tambah2 lg kot gelap gulita ker....waaaaa...lg meremang bulu roma....sib baik aku plan turun lambat sket td..mana tau kot kalau aku awal sket aku la mangsa tuh.......tatutt....

Pernah dulu kawan aku tersangkut lam lif tu gak...sejam tunggu lum ada bantuan...sb kunci lif tu dipegang oleh kontraktor....dan opis kontraktor tu plak kat subang nun....wah bape lama diorg kena ambik masa nak berkejar dr subang ke klang neh...dan kalau diorg respon cpt..kalau terhegeh2....dan kalau jem.....wah tak terpikir dek akalku dok terkurung lelama tuh....berbalik pd kisah kwn aku yg pernah sangkut dkt sejam dulu tu...sb dah resah gelisah lam lif tu keseorangan.....maka dia nekad utk call bomba jer...dia kata kalau bomba pecahkan pintu tu pun tak pe sb dia dah tak sanggup tunggu lg....dan mmg betul dia tepon bomba....dan tak sampai 10 minit bomba dtg ngan kete bomba yg bagak tuh..terkezut aku tgk...aku ingat dia acah jer....tp rasanya tak lama lps bomba sampai kunci pun sampai...maka dpt la dia keluar tanpa mencederakan pintu lif....hehehe....bila kuar mmg muka dah pucat....dia kata dia harap sgt bomba pecahkan jer pintu lif tuh...uwaaaa...jenuh la plak kami kena naik tangga weh kalau lif tu dicederakan begitu...dah la opis aku tingkat 3 weh.....hahaha...walhal org lain leh naik tingkat 10 pun selamba jer guna tangga...huhu....

Harap2 aku tak akan menjadi mangsa lif yg suka wat hal tu....dan mmg setiap kali naik lif aku akan bwk hanset....takut weh.....

Sekian edisi lif rosak
Tata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...