SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Friday, January 28, 2011

Demam Oh Demam



Viral Fever
Viral fever refers to a broad spectrum of conditions where viral infections are associated with elevations of body temperature. The term encompasses a wide variety of viral infections, some of which can be clearly identified by their symptoms and signs. These viral infections may show generalised symptoms, but may target specific organs.

Headaches, body aches and a skin rash characterise most of these viral fevers. They may affect any age group, and are seen world-wide. They require only symptomatic treatment. Some are highly contagious. Most of them are not dangerous and self-limited, but some can progress rapidly leading to death.


Demam ooo demam...nape la ko sering menyerang...bukan sorang dua diserang..malah abis semua family aku demam neh...memula anak bongsuku Alif yg demam..pastu jangkit kat Ammar lak...pastu kitorg balik kampung...kat kampung hubby aku lak dijangkiti....kena cucuk sedas baru ok sket....lps tu kitorg balik shah alam....kat umah anak2 sambung demam lagi...ayahnya pun begitu juga....lps tu aku call kampung..mama aku lak demam...wahhh...lps tu adik bongsu aku si yuyu pun demam....anak buahku si Danial pu dijangkiti gak...dan yg kesian si baby Aina yg masih lam hari pun kena tempias gak...aku ingat virus ni stop kat situ jer...tup2 smlm tepon mama...dia kata abahku pun dah terjerumus gak....alahai....sianya.....adakah ini gara2 virus yg anak2 aku bwk balik aritu....sian sesanggat....dah la si yuyu kena chemo minggu neh...sapa nak jaga dia kat spital tuh...mama demam...abah pun demam...nampak gaya adik aku si Ida je la kene menabur jasa utk kesekian kalinya.....sib baik dia tak demam.....harap2 virus demam ni tidak menular lagi.....STOP..!!! jgn ada lagi mangsa baru....sian kitorg ni weh....huhuhu....tp takpe anggap je semua ni ujian kan....

Sekian
Tata

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...