SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Wednesday, January 12, 2011

Ku Dah Berteman


Sekarang ku dah berteman di lebri yg dulunya sepi...bukan sekadar seorang teman tapi dua orang...suke..suke....alhamdulillah staff baru dah dtg ujung bulan lps...lps tu awal bulan ni plak aku dpt student praktikal....lg bertambah meriah la kaunter aku tuh...leh la aku bersantai ngan aman dan damai lam bilik aku neh...hahaha....dan leh la aku wat agenda baru utk lebriku utk tahun 2011 neh....

Permulaan tahun ni dimulakan dengan mengesan....menspy....dan menskodeng user2 aku yg bersepah lum pulangkan buku lebri...weh buku2 tu reta kerajaan key...PULANGKAN...kalau tak nanti aku antar hantu pontianak isap darah korang...eeeee....kalau diorg tak pulang gak...aku kena bwk rotan p cari sorang2 neh...mentang2 la polisi lebri aku baik sgt...takde denda...maka  diorg sesuka ati sesedap rasa buat buku lebri spt reta sendiri...nak kata tak remind...jenuh dah tangan aku mendail nombor mereka....dah wat surat amaran.....ketua jabatan pun dah maklum.....tp nape la korang degil sgt...nape la korang tak kesian kat aku neh.....korang tau tak BOS aku dah kerahkan aku p kutip gak reta kerajaan tu walau kat ceruk mana korang berada......nape la korang tak kesian kat aku ek.....


Mulai tahun 2011 takde kesian2 dah...sapa tak antar buku on time...aku akan tepon segera...2 kali tepon masih degil gak...terus aku bg surat cinta...kalau korang degil gak...aku bwk semua bukti pegi bahagian gaji...tahan gaji korang...kalau korang nak rasa takde gaji...maka sila simpan je la buku lebri wat pekasam yer....korang masak dan makan jer la buku tuh...jgn makan nasi eks....huhu.....

Skg aku ada bantuan student pratikal...maka gerak gempur leh dijalankan secara lebih rakus....kalau dulu aku keseorangan....tp student aku ni rajin bebeno....aku bg satu2 task kejap je dia settlekan...pastu dia tanya apa lg dia leh wat....alamak....apa lg aku nak soh dia buat ek....sb kat sini x de la byk keje beno pun....cuma rutin biasa jer...hahaha...kalau terlebih org rasa cam banyak santai lak kan...hehe...takpe2...kita akan korek apa benda yg kita leh apdet untuk penambahbaikkan tahun 2011 neh....yg pasti aku nak wat database baru....harap2 student tu dpt la membantu....staff aku bln 2 neh nak cuti besalin lak...sib baik student tu sampai bulan 4....ada la peneman aku sementara staff aku bercuti panjang tuh.....

Okla...nak meneruskan kerja2 selagi aku masih lam mood RAJIN....hehe
Tata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...