SILA KLIK DISINI

IKLANKU

Followers

Tuesday, January 4, 2011

Asyraf @ school


Semalam kat FB, Alin bekas jiran ada letak pic anak dia Shaheer ngan Asyraf kat skolah.....wah...ada gak kenangan 1st day school kat situ kan...sori ler nak yer...kamera capuk ibu bateri kong....takde la gambar kenangan 1st day school tuh..huhu....tp gambar Ammar takde la sb hanya Asyraf sekelas ngan Shaheer...so mama Shaheer hanya snap gambar Asyraf jer la....

Pagi td ada adegan Asyraf merajuk ngan ibu....dia marah aku tak bagi dia main kamera...bukan apa dia suka snap merata...aku nak snap gambar dia ngan abang dia pun dia tak mau...majuk tuh...ntah ikut perangai sapa la tuh...hishh...last2 bila kena pujuk dia nak gak ler bergambar...tp gambar2 spt biasa lum sempat di transfer..kalau sempat mlm ni jer la..kat umah....

Hari ni Ammar ngan Asyraf dah naik kete Teacher Fiza...cam lawak je nengok...2 bujang aku tu kena berhimpit kat seat depan...yer la passenger lain dah full kat blakang..lg pun kete cikgu tu comel jer...kete myvi...dan muatan pg td rsnya ada 6 org kot...tak tau la kot pastu ada tambahan penumpang lg ker....tak pe la...lg pun jarak umah ngan skolah takde la jauh sgt pun...tak masuk jln besar pun...diorg naik kete cikgu jadi leh la cikgu tgk2 kat skolah gak kan...harap2 diorg ok ler....

Okla...akan cuba masukkan gambar2 mlm ni...kalau aku sempat..kalau si kecik tak wat hal....dan kalau net kat umah aku tak mengong....

Tata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...